Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy – Bc. Anna Skoupá
Bc. Anna Skoupá
Diplomová práce
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Evaluation of the Enterprise Competitiveness Based on Financial Analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy je posoudit míru konkurenceschopnosti vybraného podniku s použitím vhodných nástrojů, zejména finanční analýzy. Teoretická část práce se sestává z vymezení klíčových pojmů souvisejících s tématem diplomové práce, porovnání tuzemských i zahraničních literárních zdrojů a představení specifik nástrojů potřebných …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis Evaluation of a company using financial analysis is to assess the level of competitiveness of a selected company with appropriate competitiveness, especially financial analysis. The theoretical part of the work consists of the definition of key concepts related to the topic of the diploma thesis, comparison of domestic and foreign literary sources and presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qbjbp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov