Proces čtení u žáků se specifckými poruchami učení na I. stupni základní školy – Mgr. Martina Procházková
Mgr. Martina Procházková
Diplomová práce
Proces čtení u žáků se specifckými poruchami učení na I. stupni základní školy
The reading process of pupils with specific learning difficulties at lower primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem čtení u žáků se specifickými poruchami učení na I. stupni základní školy. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část seznamuje s problematikou specifických poruch učení se zaměřením na dyslexii a legislativním rámcem vzdělávání žáků s těmito poruchami. Dále se věnuje osobnosti žáka mladšího školního věku, procesu osvojování čtení u žáků na …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the reading process of pupils with specific learning difficulties at lower primary school . It is divided into two parts, the theoretical part and the research. The theoretical part is focused on the issue of specific learning difficulties with the concentration on dyslexia and on the current legislation of the education of students with specific learning difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/imits/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková