Vliv jógy na děti s poruchami pozornosti a aktivity (ADD/ADHD) – Barbora STRNADOVÁ
Barbora STRNADOVÁ
Diplomová práce
Vliv jógy na děti s poruchami pozornosti a aktivity (ADD/ADHD)
Effect of the yoga on the children with disorders attention and activity (ADD/ADHD)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem jógy na děti s poruchami pozornosti a aktivity (ADD/ADHD), dále změnami, ke kterým došlo v různých oblastech chování a prožívání dětí a v poslední řadě tak tím, jak děti na jógovou terapii reagují.Abstract:
This thesis focuses on the influence of yoga on children with disorders of attention and activity, find out what changes will appear after take yoga classes and how children with ADHD will react to yoga therapy,
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRNADOVÁ, Barbora. Vliv jógy na děti s poruchami pozornosti a aktivity (ADD/ADHD). Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Metody učitelů mateřské školy pro udržení pozornosti dětí
Simona Davidová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva