Posouzení spokojenosti zákazníků s věrnostním systémem zvoleného subjektu – Ondřej Kolouch
Ondřej Kolouch
Bakalářská práce
Posouzení spokojenosti zákazníků s věrnostním systémem zvoleného subjektu
Assessment of Customers Contentment with the Loyalty Program
Anotace:
Bakalářská práce „Posouzení spokojenosti zákazníků s věrnostním systémem zvoleného subjektu“ je zaměřena na loajalitu zákazníka a na věrnostní systémy. Teoretická část se postupně zabývá charakteristikou zákazníků, jejich typů a rysů. Následně se zaměřuje na pojmy vztahy se zákazníky, síla vztahů se zákazníky a zákazníkova spokojenost a loajalita. Dále jsou rozebírány věrnostní systémy a také význam …víceAbstract:
Bachelor thesis “Assessment of Customers Contentment with the Loyalty Program” is focused on customer satisfaction and loyalty systems. The theoretical part gradually deals with characteristics of customers, customer types and features. Then is focused on definition of customer relationships, the strength of customer relationship, customer satisfaction and loyalty. There are loyalty systems and brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOUCH, Ondřej. \textit{Posouzení spokojenosti zákazníků s věrnostním systémem zvoleného subjektu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/3woolf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Kateřina Jarošová -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu
Název
Vložil
Vloženo
Práva