Kateřina Málková
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Regional Brand Perception - Jeseníky region
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na regionální značení. Výzkum je prováděn na základě dotazníkového šetření. V současné době se na trhu čím dál více objevuje sousloví regionální značky, které se tak může těšit rostoucímu zájmu. Jedná se o značky, které skrývají množství originálních produktů. Pro tuto práci byl vybrán region Jeseníky, potažmo značka Jeseníky originální produkt …moreAbstract:
This thesis deals with marketing research focused on regional marking. The research is conducted on the basis of a questionnaire survey. At present, there is a growing number of regional brands in the market, which may be rejoice for a growing interest. These are brands that hide a number of original products. For this thesis, the Jeseníky region was chosen, principaly the Jeseníky original product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁLKOVÁ, Kateřina. \textit{Vnímání regionální značky – Region Jeseníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/3wz7k4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Marketing jako koncepce obchodní politiky
Dušan Čejka -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management and Controlling in Small Business
Valeriia Popova -
Space management vybrané obchodní jednotky
Aneta MACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights