Product placement v českých televizních pořadech – Bc. Veronika Kučerová
Bc. Veronika Kučerová
Bakalářská práce
Product placement v českých televizních pořadech
Product Placement in Czech TV Programs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza …víceAbstract:
This thesis deals with product placement in the Czech TV shows in connection with the amendment of the law, wehere this new kind of marketing communication is allowed. Gradually, the law of audiovisual media services on request and recommendations associated with the law made by the Council for Radio and Television Broadcasting are analysed. Subsequently, there is an older secondary quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Veronika. Product placement v českých televizních pořadech. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl