Khanh Ngoc Mai

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia

Marketing communication in travel agency Invia.cz
Anotace:
Cílem práce je zpracování návrhu marketingové komunikace cestovní agentury Invia.cz, která se zabývá prodejem zájezdů a služeb cestovního ruchu. V teoretické části, kde bude popsána marketingová komunikace jak z hlediska marketingu, tak i z cestovního ruchu. V praktické části bude aplikovan na danou společnost Invia.cz. Pomocí situačních analýz bude zkoumané prostředí, ve kterém se společnost pohybuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication at the selected travel agency Invia.cz and suggest possible for improvements in this area. In the theoretical part, literary sources were used to, describe the marketing communication both in terms of marketing and in terms of tourism. In the second part, the work will be applied on the selected company Invia.cz. Situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON