Julie Václavíková
Master's thesis
Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu
Design of Marketing Innovation of Selected E-shop
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh inovace marketingu vybraného e-shopu. Cílem této práce bylo zhodnotit současné marketingové aktivity e-shopu a navrhnout vhodné marketingové inovace, které povedou k lepším prodejním výsledkům. Teoretická část se věnuje inovativnímu marketingu se zaměřením na zdroje inovaci, internetový marketing, optimalizaci e-shopu a Google Analytics. Následně je provedena charakteristika …moreAbstract:
The topic of the thesis is the proposal of marketing innovation of a selected e-shop. The aim of this thesis was to evaluate the current marketing activities of the e-shop and to propose suitable marketing innovations that will lead to better sales results. The theoretical part is devoted to innovative marketing with a focus on sources of innovation, internet marketing, e-shop optimization and Google …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149711
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt