Siranush Hakobyan

Bakalářská práce

Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii

Proposal for improvement of communication strategy of company U!com in Armenia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti U!com. Práce se skládá ze dvou části, a to teoretické a praktické. Teoretická část popisuje marketingový mix, SWOT analýzu, komunikační strategii, marketingové a komerční komunikace a taktéž popisuje nejaktuálnější trendy v oblasti marketingu a metody marketingového výzkumu.V praktické části se tato práce zabývá představením …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of company U!com. The thesis consists of two parts, both theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix, SWOT analysis, communication strategy, marketing and commercial communication and also describes the most current trends in marketing and marketing research methods.In the practical part, this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71799