Learning based on project work – Bc. Jaroslava ŠVEHLOVÁ
Bc. Jaroslava ŠVEHLOVÁ
Master's thesis
Learning based on project work
Learning based on project work
Abstract:
The thesis deals with the topic of learning based on project work. In the background chapter, the main emphasis is put on Project Based Learning and its characterization. The greatest importance is put on its individual aspects, such as group work, cooperative learning, and student-centred approach that places Project Based Learning among modern ways of teaching. The theoretical part of the thesis …viacAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem výuky založené na projektové práci. Úvodní část práce je zaměřena na projektové vyučování a jeho charakteristiku. Největší důraz je kladen na jednotlivé aspekty, jako jsou: práce ve skupinách, kooperativní výuka, výuka zaměřená na žáka. Práce v projektech je zařazena mezi moderní způsoby výuky. Teoretická část diplomové práce se zabývá jednotlivými kroky při vytváření …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEHLOVÁ, Jaroslava. Learning based on project work. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Pohled na výuku založenou na spolupráci mezi studenty v terciárním stupni vzdělávání
Iveta Bedřechová -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ
Alena Drury Sojková -
Využití pracovních listů ve výuce dějepisu na druhém stupni základních škol založené na analýze učebnic
Kristýna Míková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Vliv kázeňských opatření na chování žáků ve městě a na vesnici (na Základní škole 8. května 63 v Šumperku a na Základní škole Milady Petřkové ve Velkém Týnci)
Barbora SITTOVÁ -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková