Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators – Bc. Jana JANKOVÁ
Bc. Jana JANKOVÁ
Master's thesis
Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators
Disabilities through the Prism of TEFL Educators
Abstract:
This diploma theses aims to investigate the ways of teaching English as a foreign language in classes where pupils with specific learning disabilities are integrated. The objective is to examine what methods, styles of work and types of assessment are chosen by high school teachers when teaching English to pupils with specific learning disabilities. In the theoretical part of this thesis is the definition …moreAbstract:
Tato diplomová práce má za cíl vyšetřit způsoby výuky anglického jazyka jako cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Cílem je vyzkoumat jaké metody a styly práce a typy hodnocení volí učitelé středních škol při výuce žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části této práce je definice SPU, jejich příčiny a individuální projevy; legislativa vztahující …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANKOVÁ, Jana. Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Nj SŠ
Theses on a related topic
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková