Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C – Lucie FRYČOVÁ
Lucie FRYČOVÁ
Bakalářská práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C
The Impact of Corporate Social Responsibility on B2C Market Decision Making
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na představení konceptu Společenské odpovědnosti firem a její vliv na nákupní rozhodování zákazníků na trhu B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky společenské odpovědnosti, trhu B2C a nákupního rozhodování. V praktické části práce ukazuje společensky odpovědné aktivity tří firem - Ikea, ČEZ a Bezobalu. Poté je práce věnována výzkumu pomocí dotazníkového …víceAbstract:
This bachelors thesis is focused on the introduction of the concept of corporate social responsibility and its influence on the purchasing decisions of customers on the B2C market. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issues of corporate social responsibility, B2C market and buying decision. The practical part shows socially responsible activities of three companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYČOVÁ, Lucie. Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická