Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C – Lucie FRYČOVÁ
Lucie FRYČOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C
The Impact of Corporate Social Responsibility on B2C Market Decision Making
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na představení konceptu Společenské odpovědnosti firem a její vliv na nákupní rozhodování zákazníků na trhu B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky společenské odpovědnosti, trhu B2C a nákupního rozhodování. V praktické části práce ukazuje společensky odpovědné aktivity tří firem - Ikea, ČEZ a Bezobalu. Poté je práce věnována výzkumu pomocí dotazníkového …moreAbstract:
This bachelors thesis is focused on the introduction of the concept of corporate social responsibility and its influence on the purchasing decisions of customers on the B2C market. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issues of corporate social responsibility, B2C market and buying decision. The practical part shows socially responsible activities of three companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYČOVÁ, Lucie. \textit{Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/41le34/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRYČOVÁ, Lucie. Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická