Lucie FRYČOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C

The Impact of Corporate Social Responsibility on B2C Market Decision Making
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na představení konceptu Společenské odpovědnosti firem a její vliv na nákupní rozhodování zákazníků na trhu B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky společenské odpovědnosti, trhu B2C a nákupního rozhodování. V praktické části práce ukazuje společensky odpovědné aktivity tří firem - Ikea, ČEZ a Bezobalu. Poté je práce věnována výzkumu pomocí dotazníkového …more
Abstract:
This bachelors thesis is focused on the introduction of the concept of corporate social responsibility and its influence on the purchasing decisions of customers on the B2C market. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issues of corporate social responsibility, B2C market and buying decision. The practical part shows socially responsible activities of three companies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRYČOVÁ, Lucie. Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/