Bc. Nadežda Slimáková
Bakalářská práce
Budování značky podniku
Corporate brand building
Abstract:
Bachelor thesis is dealing with the brand building of the Ahold Czech Republic a.s. The aim od this work is to evaluateb randing of Albert, assess current brand awereness and propose any amedments.Abstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá analýzou budovania značky spoločnosti Ahold Czech Republic, a.s. Cieľom práce je zhodnotiť budovanie značky Albert, zhodnotiť aktuálne povedomie o značke a navrhnúť prípadne zmeny.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/psybe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor