Theses 

Budování značky podniku – Bc. Nadežda Slimáková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Nadežda Slimáková

Bakalářská práce

Budování značky podniku

Corporate brand building

Abstract: Bachelor thesis is dealing with the brand building of the Ahold Czech Republic a.s. The aim od this work is to evaluateb randing of Albert, assess current brand awereness and propose any amedments.

Abstract: Predložená bakalárska práca sa zaoberá analýzou budovania značky spoločnosti Ahold Czech Republic, a.s. Cieľom práce je zhodnotiť budovanie značky Albert, zhodnotiť aktuálne povedomie o značke a navrhnúť prípadne zmeny.

Klíčová slova: Značka, budovanie značky, marketingová stratégia, marketingová komunikácia, reklama, Ahold, Albert Brand, brand building, marketing strategy, marketing communication, advertisement, Albert

Jazyk práce: slovenština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 4. 2019 04:58, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz