Bc. Nadežda Slimáková
Bachelor's thesis
Budování značky podniku
Corporate brand building
Abstract:
Bachelor thesis is dealing with the brand building of the Ahold Czech Republic a.s. The aim od this work is to evaluateb randing of Albert, assess current brand awereness and propose any amedments.Abstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá analýzou budovania značky spoločnosti Ahold Czech Republic, a.s. Cieľom práce je zhodnotiť budovanie značky Albert, zhodnotiť aktuálne povedomie o značke a navrhnúť prípadne zmeny.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/psybe/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bezděka
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor