Projevy šikany na 1. a 2. stupni ZŠ – Michaela VEČERKOVÁ
Michaela VEČERKOVÁ
Bakalářská práce
Projevy šikany na 1. a 2. stupni ZŠ
The bullying at the primary and secondary level of elementary school and its subsequent comparison
Anotace:
Cílem bakalářské práce je objasnit pojmy týkající se šikany. Smyslem práce je analyzovat motivy žáků k šikaně, a především zjistit důvody vzniku šikany a následné srovnání 1. a 2. stupně ZŠ. Teoretická část bude zaměřena na definování základních pojmů, analýzu a zhodnocení současného stavu. Empirická část práce bude zaměřena na sběr, analýzu a interpretaci empirických dat vztahujících se k projevům …víceAbstract:
The aim of the bachelor these sis to clarify the concepts related to bullying. The purpose of the thesis is to analyze the pupil´s motives for bullying, to find out the reasons for bullying, and subsequent comparison of primary and secondary school. The theoretical part is focused on defining the basic concepts, analyzis and evaluation of the current state. The practical part is focusedon collecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEČERKOVÁ, Michaela. Projevy šikany na 1. a 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
4. 6. 2021