Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci – Martin Prokeš
Martin Prokeš
Bachelor's thesis
Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci
Abstract:
Bakalářská práce prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá podobu vnitropodnikové komunikace v konkrétní organizaci. Výsledky první etapy dotazníkového šetření poukazují primárně na převahu ústní komunikace a osobního nebo telefonického rozhovor či e-mailu jako komunikačního prostředku, neznalost cílů a vizí podniku ze strany zaměstnanců, neefektivní a neorganizované porady, nedostatek zpětné vazby …moreAbstract:
The bachelor's thesis examines the form of intra-company communication in a specific organization by questionnaire survey. The results of the first stage of the questionnaire survey primarily point to the predominance of oral communication and personal or telephone conversation or e-mail as a communication medium, employees' lack of knowledge of the company's goals and visions, inefficient and disorganized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/z3c53/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Alena Hricová, Ph.D.
- Reader: MgA. Klára Havlínová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKEŠ, Martin. \textit{Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/431nh6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o.
Barbora MOŠŤKOVÁ