Meng Ting Shi
Master's thesis
Komunikační strategie produktu Bitters
Communication strategy of Bitters
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je "Komunikační strategie produktu Bitters", ve kterém popisuji komunikační aktivity od vstupu produktu na trh, který proběhl v roce 2013. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části se práce věnuji zejména vymezení marketingového a komunikačního mixu s využitím dostupné odborné literatury. V praktické části diplomové práce se věnuji analýze …moreAbstract:
The subject of the thesis is "Communication strategy of Bitters", which describes communication strategy after the product lauch in 2013. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is mainly devoted to the definition of the marketing and communication mix using the available literature. Practical part is about analysis of Bitters brand including competitors' products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40700
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40700
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin