Meng Ting Shi

Master's thesis

Komunikační strategie produktu Bitters

Communication strategy of Bitters
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je "Komunikační strategie produktu Bitters", ve kterém popisuji komunikační aktivity od vstupu produktu na trh, který proběhl v roce 2013. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části se práce věnuji zejména vymezení marketingového a komunikačního mixu s využitím dostupné odborné literatury. V praktické části diplomové práce se věnuji analýze …more
Abstract:
The subject of the thesis is "Communication strategy of Bitters", which describes communication strategy after the product lauch in 2013. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is mainly devoted to the definition of the marketing and communication mix using the available literature. Practical part is about analysis of Bitters brand including competitors' products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40700