Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko – Bc. Eva Týlová, DiS.
Bc. Eva Týlová, DiS.
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
The Opavian Silesia Regional Product Communication Strategy Proposal
Abstract:
Tématem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační strategii, jejíž aplikací v praxi dojde ke kvalitnější informovanosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko o turistické nabídce a místních produktech, k jejich motivaci k delšímu pobytu v této destinaci, a také k podpoře podnikatelských subjektů …moreAbstract:
The topic of the present diploma thesis is a proposal of a communication strategy for the Regional Product Opavian Silesia. The aim of this thesis is to suggest a communication strategy the application of which will result in the tourists being provided with more information about the region Opavian Silesia, tourist offers, as well as the local products. It will motivate the tourists to stay in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÝLOVÁ, Eva. \textit{Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/44k9x0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Týlová, Eva. Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Jitka Bošková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Strategie podpory rybářského cestovního ruchu v Třeboni v součinnosti s Rybářstvím Třeboň
Adam Šindelka -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Zuzana Šimková -
Komunikační strategie krušnohorské hřebenovky
Kristýna Kantková -
Komunikační strategie hotelu
Adéla Rochová