Tvorba náborové komunikační kampaně ŠKODA AUTO Vysoké školy – Natálie Rausová
Natálie Rausová
Bakalářská práce
Tvorba náborové komunikační kampaně ŠKODA AUTO Vysoké školy
Creation of a communication recruitment campaign for Škoda Auto University
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměruje na vytváření inovativní a efektivní komunikační náborové kampaně pro Škoda Auto Vysokou školu. Je zdůrazněna důležitost vyvinout strategie k oslovování současné generace studentů. První část poskytuje teoretický rámec v oblasti marketingu, komunikačního mixu a sociálních sítí. Následující kapitola se věnuje analýze předešlé náborové kampaně a podrobnému popisu a hodnocení …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the creation of an innovative and effective communication recruitment campaign for Škoda Auto University. The importance of developing strategies to engage the current generation of students is emphasized. The first part provides a theoretical framework in the areas of marketing, communication mix, and social media. The following chapter analyzes the previous recruitment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Müllerová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023