Mgr. Blanka KŘÍŽOVÁ
Master's thesis
Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií
Teaching Reading and Writing to Pupils with Dyslalia
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou čtení a psaní u žáků s dyslálií, kteří se vzdělávají na základní škole zřízené dle § 16, odst. 9, školského zákona. Zjištěné výsledky mají sloužit nejen k popsání souborů jevů, které se u žáků objevují, ale také seznámit s výchovně-vzdělávacím procesem u žáků s dyslálií. Část teoretická se dělí na několik oddílů. V prvních kapitole je shrnuta charakteristika …moreAbstract:
The present diploma thesis deals with the teaching of reading and writing to pupils with dyslalia, who are educated at a primary school established according to § 16, paragraph 9 of the Education Act. The obtained results are intended not only to describe the sets of phenomena that occur in pupils, but also to introduce the educational process of pupils with dyslalia. The theoretical part is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍŽOVÁ, Blanka. Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní
Viktorie Malantová -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
Nikola Novotná -
Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě
Natálie DOBIÁŠOVÁ