Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií – Mgr. Blanka KŘÍŽOVÁ
Mgr. Blanka KŘÍŽOVÁ
Diplomová práce
Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií
Teaching Reading and Writing to Pupils with Dyslalia
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou čtení a psaní u žáků s dyslálií, kteří se vzdělávají na základní škole zřízené dle § 16, odst. 9, školského zákona. Zjištěné výsledky mají sloužit nejen k popsání souborů jevů, které se u žáků objevují, ale také seznámit s výchovně-vzdělávacím procesem u žáků s dyslálií. Část teoretická se dělí na několik oddílů. V prvních kapitole je shrnuta charakteristika …víceAbstract:
The present diploma thesis deals with the teaching of reading and writing to pupils with dyslalia, who are educated at a primary school established according to § 16, paragraph 9 of the Education Act. The obtained results are intended not only to describe the sets of phenomena that occur in pupils, but also to introduce the educational process of pupils with dyslalia. The theoretical part is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Blanka. Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní
Viktorie Malantová -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
Nikola Novotná -
Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě
Natálie DOBIÁŠOVÁ