Bc. Martina Zobáčová

Bachelor's thesis

Podmínky vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě mateřské školy

Conditions in education of pupil with developmental dysphasia in speech therapy class in a common nursery school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou logopedické intervence u žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě v běžné mateřské škole. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak probíhá poskytování logopedické péče u žáků s touto diagnózou. Práce je rozdělena do tří kapitol, první dvě jsou teoretické a třetí kapitola je praktická. Teoretická část byla zpracována na základě analýzy odborné literatury a jiných …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with analysis of speech therapy intervetion for child with developmental dysphasia from the kindergarten’s speech class. The main aim of study was to identify process of specch therapy intervetion for pupil with develpmental dysphasia. The thesis is divided into three chapters, the firt two are theoretical, the third one is practical. Theoretical part is based on analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta