Podmínky vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě mateřské školy – Bc. Martina Zobáčová
Bc. Martina Zobáčová
Bachelor's thesis
Podmínky vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě mateřské školy
Conditions in education of pupil with developmental dysphasia in speech therapy class in a common nursery school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou logopedické intervence u žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě v běžné mateřské škole. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak probíhá poskytování logopedické péče u žáků s touto diagnózou. Práce je rozdělena do tří kapitol, první dvě jsou teoretické a třetí kapitola je praktická. Teoretická část byla zpracována na základě analýzy odborné literatury a jiných …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of speech therapy intervetion for child with developmental dysphasia from the kindergarten’s speech class. The main aim of study was to identify process of specch therapy intervetion for pupil with develpmental dysphasia. The thesis is divided into three chapters, the firt two are theoretical, the third one is practical. Theoretical part is based on analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvjbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová