Karel KOLAŘÍK

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu

Marketing communication of the selected food retailing business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace zaměřenou na její nedostatečnou aplikaci prvků v daném podniku a vytvoření návrhu na zlepšení. Návrh je vytvořen na základě marketingového průzkumu, který byl proveden, aby bylo zjištěno, jak zákazníci vnímají jednotlivé nástroje, které firma využivá. K práci byl použit rozhovor vedený s jednatelkou firmy, který sloužil ke zjištění různých …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication and its insufficient application in a selected business subject, while creating a layout for improvements in this particular sector. The concluded proposition is based on a marketing research, which was conducted to find out how customers perceive each individual tool used by the firm. A primary attachment of the thesis is an interview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLAŘÍK, Karel. Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická