Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu – Karel KOLAŘÍK
Karel KOLAŘÍK
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu
Marketing communication of the selected food retailing business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace zaměřenou na její nedostatečnou aplikaci prvků v daném podniku a vytvoření návrhu na zlepšení. Návrh je vytvořen na základě marketingového průzkumu, který byl proveden, aby bylo zjištěno, jak zákazníci vnímají jednotlivé nástroje, které firma využivá. K práci byl použit rozhovor vedený s jednatelkou firmy, který sloužil ke zjištění různých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication and its insufficient application in a selected business subject, while creating a layout for improvements in this particular sector. The concluded proposition is based on a marketing research, which was conducted to find out how customers perceive each individual tool used by the firm. A primary attachment of the thesis is an interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLAŘÍK, Karel. \textit{Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/484vn4/.
Jak správně citovat práci
KOLAŘÍK, Karel. Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková