Bc. Tereza Snášelová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Anotácia:
Cílem této práce je navrhnout komunikační kampaň pro nově vznikající projekt AMIGO. Tento projekt se zabývá ručním šitím kožených obojků a vodítek pro psy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. v teoretické části je de nována marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, proces komunikace a v neposlední řadě je popsán postup při tvorbě komunikační kampaně. v rámci praktické …viacAbstract:
e goal of the thesis is to design a communication campaign for emerging project AMIGo. is project deals with hand-sewn leather collars and leads for dogs. e thesis is divided into theoretical and practical part. e theoretical part deals with marketing communication, communication mix, communication process and ultimately describes how to create communication campaigns. e practical part deals with situation …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace komunikační mix komunikační modely modely hierarchie účinků tvorba komunikační kampaně SOSTAC ® Marketing Communication Integrated Marketing Communication Communication mix Communication models Hierarchy of E ects Models Creating Communication Campaigns SOSTAC ®
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xl83f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček