DIGITAL ADAPTATION OF AN ENGLISH TEXT WITH THE USE OF INTERACTIVE DATAPROJECTORS IN LESSONS FOR CHILDREN WITH DYSLEXIA – Bc. Tereza SKALICKÁ
Bc. Tereza SKALICKÁ
Bachelor's thesis
DIGITAL ADAPTATION OF AN ENGLISH TEXT WITH THE USE OF INTERACTIVE DATAPROJECTORS IN LESSONS FOR CHILDREN WITH DYSLEXIA
Teaching pupils with specific learning difficulties
Abstract:
My bachelor project deals with the use of interactive dataprojectors for transformation of an English text to the digital form for children with dyslexia. In the theoretical part, basic aspects of dyslexia are described and their influence on process of reading. The objectives of the practical part were to create the guideline for conversion of a written text to the digital form and verify whether …viacAbstract:
Bakalářská práce pojednává o využití interaktivních dataprojektorů k transformaci anglicky psaného textu do digitální podoby pro děti s dyslexií. V teoretické části jsou popsány základní aspekty dyslexie a jejich vliv na proces čtení. Cílem praktické části bylo vytvoření návodu pro převod psaného textu do digitální formy a ověření, zda je tato metoda účinná pro čtení s porozuměním u dyslektických žáků …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALICKÁ, Tereza. \textit{DIGITAL ADAPTATION OF AN ENGLISH TEXT WITH THE USE OF INTERACTIVE DATAPROJECTORS IN LESSONS FOR CHILDREN WITH DYSLEXIA}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/48gll2/.
Jak správně citovat práci
SKALICKÁ, Tereza. DIGITAL ADAPTATION OF AN ENGLISH TEXT WITH THE USE OF INTERACTIVE DATAPROJECTORS IN LESSONS FOR CHILDREN WITH DYSLEXIA. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Postavení cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení v základním vzdělávání
Lucie Slouková -
Strategie učení cizích jazyků účastníků podnikového vzdělávání
Dana Bušova -
Strategie učení se cizím jazykům v sekundárním vzdělávání
Pavla Čapková -
Deskriptivní jazyk pro testy dyslexie s podporou webové služby
Vladimír Matejovský -
Domácí příprava na anglický jazyk u dětí s dyslexií (případová studie)
Ludmila ČAPKOVÁ -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Veronika Nazarčíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva