Marie Demelová
Bakalářská práce
Vizuální komunikace a styl firem
Visual Communication and Style of Business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem firem. Práce popisuje, z čeho se skládá vizuální styl firmy a také obsahuje charakteristiku prvků prezentujících firmu na veřejnosti. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je definován námět práce, cíl a jsou stanoveny jednotlivá témata. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu, následuje charakteristika oblasti marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the visual image of companies. The thesis describes the different features making up the visual style of a company and the characteristics of the various components involved in its public presentation. The thesis consists of several parts. The introduction sets out the motivation of the thesis, its objective and the individual topics covered. There is also an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nk6fr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Elektronické obchodování
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková