Marie Demelová
Bachelor's thesis
Vizuální komunikace a styl firem
Visual Communication and Style of Business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem firem. Práce popisuje, z čeho se skládá vizuální styl firmy a také obsahuje charakteristiku prvků prezentujících firmu na veřejnosti. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je definován námět práce, cíl a jsou stanoveny jednotlivá témata. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu, následuje charakteristika oblasti marketingové komunikace …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the visual image of companies. The thesis describes the different features making up the visual style of a company and the characteristics of the various components involved in its public presentation. The thesis consists of several parts. The introduction sets out the motivation of the thesis, its objective and the individual topics covered. There is also an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nk6fr/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Reader: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Electronic Trading
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková