Program na podporu výuky lineární algebry – Bc. Filip JOSKA
Bc. Filip JOSKA
Diplomová práce
Program na podporu výuky lineární algebry
Learning support program for linear algebra
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a implementací programu na podporu výuky lineární algebry ve formě webové aplikace. Aplikace umí simulovat chod výpočtu základních maticových operací, určit vlastnosti matic (hodnost, determinant) a vypočítat inverzní matici (pokud existuje). Umí počítat soustavy lineárních rovnic a demonstrovat výpočty související s vektorovými prostory, jako je lineární (ne)závislost vektorů …víceAbstract:
The thesis is about the design and implementation of a learning support program for linear algebra in the form of a web application. The application can simulate the computation of basic matrix operations, determine matrix properties (rank, determinant) and compute the inverse matrix (if it exists). It can solve systems of linear equations and demonstrate calculations related to vector spaces, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. RNDr. Miroslav Kolařík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOSKA, Filip. Program na podporu výuky lineární algebry. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika - specializace Vývoj software
Práce na příbuzné téma
-
Program pro výuku lineární algebry
Jan HORKÝ -
Program pro výuku lineární algebry
Jan HORKÝ -
Vytvoření interaktivních programů pro výuku lineární algebry
Wojciech Raczkowski -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová
Název
Vložil
Vloženo
Práva