Michal Slavík
Master's thesis
Search Engine Marketing neziskových organizací
Search Engine Marketing of Nonprofit Organizations
Abstract:
Cílem práce je navržení metodiky pro Search Engine Marketing (SEM) v neziskových organizacích zohledňující a využívající jejich specifika. Dalšími cíli je evaluace této metodiky v praxi a analýza současného stavu na poli SEM v neziskových organizacích. Cíle je dosaženo syntézou teorie SEM, poznatků z terénního výzkumu a autorovy několikaleté praxe. Navržená metodika se opírá o hypotézy, že neziskové …moreAbstract:
The goal of this thesis is to design methodics for Search Engine Marketing (SEM) in nonprofit organizations (NPOs) which takes advantage of their specifics. Other goals include practical evaluation of the methodics and analysis of the current state of NPOs websites. Determined goals are reached by merging theoretical background from relevant literature with the knowledge gained during field research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33396
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2012
- Supervisor: Tomáš Kliegr
- Reader: Jan Nemrava
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Znalostní technologie
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
UPOL Search - webový vyhledávač pro doménu upol.cz
Tomáš MIKULA -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová