Bc. Veronika Kubálková

Bachelor's thesis

Obsahová strategie značky na sociálních sítích

Brand content strategy on social networks
Abstract:
Cílem bakalářské práce je uskutečnit a vyhodnotit zvolenou obsahovou strategii dané značky na sociálních sítích. V teoretické části se bude pozornost věnována teorii obsahové strategii, marketingové komunikaci, online marketingu, komunikačního mixu, dále sociálním mediím a sítím. Praktická část bude zaměřena na strategii komunikace, bude určen typ obsahu a jak efektivně komunikovat na sociálních sítích …more
Abstract:
The bachelor's thesis aims to implement and evaluate the chosen content strategy of the brand on social networks. The theoretical part will pay attention to the theory of content strategy, marketing communication, online marketing, communication mix, as well as social media and networks. The practical part will focus on the communication strategy, the type of content, and how to communicate effectively …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné