Bc. Veronika Kubálková

Bakalářská práce

Obsahová strategie značky na sociálních sítích

Brand content strategy on social networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je uskutečnit a vyhodnotit zvolenou obsahovou strategii dané značky na sociálních sítích. V teoretické části se bude pozornost věnována teorii obsahové strategii, marketingové komunikaci, online marketingu, komunikačního mixu, dále sociálním mediím a sítím. Praktická část bude zaměřena na strategii komunikace, bude určen typ obsahu a jak efektivně komunikovat na sociálních sítích …více
Abstract:
The bachelor's thesis aims to implement and evaluate the chosen content strategy of the brand on social networks. The theoretical part will pay attention to the theory of content strategy, marketing communication, online marketing, communication mix, as well as social media and networks. The practical part will focus on the communication strategy, the type of content, and how to communicate effectively …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/poihh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management