Bc. Iva Spěšná
Diplomová práce
Firemní dobrovolnictví
Corporate volunteering
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení firemního dobrovolnictví z hlediska firem a neziskových organizací v České Republice. Práce je zaměřena na praktické aspekty realizace projektů firemního dobrovolnictví, zejména na související náklady a přínosy. První dvě kapitoly jsou věnovány teoretickým východiskům konceptu firemního dobrovolnictví a společenské odpovědnosti firem, ze které tento koncept …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis is to evaluate corporate volunteering in light of companies and nonprofit organisations in the Czech Republic. The thesis targets the realization of corporate volunteering in practice, especially the related costs and benefits. The first two chapters address to teoretical bases of corporate social responsibility and corporate volunteering, to define notions, models …víceKlíčová slova
Firemní dobrovolnictví společenská odpovědnost firem lidské zdroje zaměstnanecké benefity vztahy s veřejností občanská angažovanost neziskové organizace Corporate volunteering corporate social responsibility human ressources employee benefits public relations community involvement nonprofit organisations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkp5k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Veselý
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Governance v neziskových organizacích
Ludmila Šmerdová -
Mezisektorové partnerství nestátních neziskových organizací a firem z pohledu konceptu Corporate Social Responsibility
Denisa Kreuzziegerová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Image neziskové organizace
Filip Berčík -
Financování, účetnictví a daně vybraného projektu neziskové organizace
Veronika Motyčková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan