Pavla Dugasová
Bachelor's thesis
Novodobé metody marketingové komunikace
The Modern Methods of Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce charakterizuje novodobé metody marketingové komunikace. V práci je charakterizována marketingová komunikace. Jsou v ní také postupně popisovány novodobé metody marketingové komunikace a ke každému trendu je uveden praktický příklad. Ve druhé části je detailněji popsán a charakterizován nejnovější marketingový trend Neuromarketing. V závěru práce jsou popsány formy komunikace v průmyslovém …moreAbstract:
The Bachelor thesis characterized the modern methods of marketing communication. In the thesis the marketing communication is characterized. There are also gradually described modern methods of the marketing communication and practical example is added to each trend. In the second part is described and characterized in detail the latest marketing trend Neuromarketing. At the end of my thesis are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/87822
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Andrea Sikorová
- Reader: Martin Koudela
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUGASOVÁ, Pavla. \textit{Novodobé metody marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4byyi3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek