Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ – Kamila HERMANOVÁ
Kamila HERMANOVÁ
Diplomová práce
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ se zabývá aktuálním didaktickým tématem, a to výběrem vhodné metody výuky čtení a jejím vlivem na porozumění textu. Práce má za úkol přiblížit toto téma ve dvou částech - teoreticky a prakticky. Teoretická část se pokusí přiblížit související pojmy. Patří mezi ně gramotnost s hlavním zaměřením …víceAbstract:
The thesis entitled Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school deals with the the current didactic topic - selection appropriate method of teaching reading and its influence on comprehension. This thesis tries to describe it in two ways - theory and practice. The theoretical part defines main terms that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANOVÁ, Kamila. Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová