Bc. Alena Zárubová

Master's thesis

Analýza úrovně marketingové komunikace firmy

Analysis of the Marketing Communication in Company
Abstract:
Klíčovým posláním každé firmy je na jedné straně zajištění uspokojení přání a potřeb zákazníků a na straně druhé splnění obchodních cílů firmy. Důležitým předpokladem k tomu, aby byla společnost na trhu konkurenceschopná, aby nabízela zákazníkům produkty a služby, které skutečně požadují a zároveň, aby mohla dosahovat svých obchodních cílů, je nutné, aby měla kvalitně a vhodně propracovanou marketingovou …more
Abstract:
It is the key mission of every company to meet the wishes and needs of its customers on one side and to achieve the business goals on the other side. It is an important prerequisite for the company to be competitive on the market and to offer products and services which the customers really want. At the same time, in order to reach the business goals, it is necessary for the company to have a high …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní