Analýza úrovně marketingové komunikace firmy – Bc. Alena Zárubová
Bc. Alena Zárubová
Master's thesis
Analýza úrovně marketingové komunikace firmy
Analysis of the Marketing Communication in Company
Abstract:
Klíčovým posláním každé firmy je na jedné straně zajištění uspokojení přání a potřeb zákazníků a na straně druhé splnění obchodních cílů firmy. Důležitým předpokladem k tomu, aby byla společnost na trhu konkurenceschopná, aby nabízela zákazníkům produkty a služby, které skutečně požadují a zároveň, aby mohla dosahovat svých obchodních cílů, je nutné, aby měla kvalitně a vhodně propracovanou marketingovou …moreAbstract:
It is the key mission of every company to meet the wishes and needs of its customers on one side and to achieve the business goals on the other side. It is an important prerequisite for the company to be competitive on the market and to offer products and services which the customers really want. At the same time, in order to reach the business goals, it is necessary for the company to have a high …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace marketingový mix produkt cena místo propagace integrovaná marketingová komunikace reklama podpora prodeje osobní prodej public relations přímý prodej. Marketing marketing communication marketing mix product cost place promotion integrated marketing communications advertising sales promotion personalselling direct mail.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bqhm5/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller