Bc. Iveta Plachká

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu

Use of social networks as powerful marketing tools
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako silnému nástroji marketingu. Teoretická část se zaměřuje především na nejpoužívanější druhy sociálních sítí, způsoby jejich využití v marketingu a na typy uživatelů. Praktická část se zabývá sociálními sítěmi z pohledu marketingové komunikace společnosti Home Credit a.s. Byla provedena analýza současného využívání sociálních sítí společností …viac
Abstract:
This Bachelor thesis discusses social networks as powerful marketing tools. The theoretical part focuses on the most popular social networks, the ways they can be used in marketing and the types of users. The practical part deals with social networks from the perspective of marketing communications in company Home Credit a.s. I analysed the current use of social networks in this company, whereas the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní