Systém pro řízení vztahů se zákazníky a jeho využití v praxi – Andrea Lepková
Andrea Lepková
Diplomová práce
Systém pro řízení vztahů se zákazníky a jeho využití v praxi
Customer Relationship Management System and its Application in Practice
Anotace:
Záměrem této práce je seznámení s problematikou systému pro řízení vztahů se zákazníky, analyzování tohoto systému v dané společnosti a za pomoci vybraných nástrojů poskytnutí podkladů pro zkvalitnění vybraného systému. V analýze jsou aplikovány metody pro zjištění mikro a makro prostředí podniku, jimiž jsou konkrétně Paretova analýza pro nalezení významných dodavatelů, SWOT analýza pro zjištění silných …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to introduce a system for customer relationship management, analysis of the system in a given company and with the help of selected tools provide a basis for improving the quality of the selected system. For the analysis there are applied methods for detecting micro and macro business environment, namely the Pareto analysis for finding major suppliers, SWOT analysis to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Milena Tvrdíková
- Oponent: Lukáš Bajgar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková