Jan Kašpar
Master's thesis
Marketing umělce a jeho značky
Marketing of an artist and her brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje komplexní marketingové stránce konkrétního umělce a jeho značky. Práce má klasické rozdělení na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zaměření na specifika kulturních organizací v marketingu, která jsou relevantní pro oblast působení daného umělce. Praktická část obsahuje kombinaci marketingových výzkumů, aby bylo dosaženo celkového porozumění postojů, hodnot …moreAbstract:
The diploma thesis is dedicated to a complex marketing of an artist and her brand. Thesis is divided into two typical parts – theoretical and practical. Theoretical part is focused on specifics of cultural organizations in marketing which are relevant to the field of business of the artist. Practical part contains combination of marketing research methods to obtain general understandings of attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77531
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová