Jan Kašpar

Master's thesis

Marketing umělce a jeho značky

Marketing of an artist and her brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje komplexní marketingové stránce konkrétního umělce a jeho značky. Práce má klasické rozdělení na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zaměření na specifika kulturních organizací v marketingu, která jsou relevantní pro oblast působení daného umělce. Praktická část obsahuje kombinaci marketingových výzkumů, aby bylo dosaženo celkového porozumění postojů, hodnot …more
Abstract:
The diploma thesis is dedicated to a complex marketing of an artist and her brand. Thesis is divided into two typical parts – theoretical and practical. Theoretical part is focused on specifics of cultural organizations in marketing which are relevant to the field of business of the artist. Practical part contains combination of marketing research methods to obtain general understandings of attitudes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77531

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management