Analýza zákazníků a návrh systému CRM pro vybraný zákaznický segment v makléřské pojišťovací společnosti – Stanislava Šmuková
Stanislava Šmuková
Diplomová práce
Analýza zákazníků a návrh systému CRM pro vybraný zákaznický segment v makléřské pojišťovací společnosti
Customer Analysis and CRM Design for a Selected Customer Segment of a Brokerage Insurance Company
Anotace:
V předložené práci je charakterizována společnost SATUM CZECH s.r.o., vysvětleny základní pojmy z oblasti pojišťovnictví, organizační struktura společnosti a vybrané ekonomické ukazatele. V praktické části práce je vyhodnoceno portfolium zákazníků a produktů vybraného segmentu makléřské společnosti. Využitím metody ABC a Paretovy analýzy bylo zhodnoceno celkem 5 288 zákazníků segmentu označeného jako …víceAbstract:
This thesis characterizes a company SATUM CZECH s.r.o., explains the basic concepts of insurance, organizational structure of the company and selected economic indicators. Customers and product portfolio of the selected brokerage segment is evaluated in the practical part of the thesis. A total of 5,288 customers of the D-small segment is evaluated by using the ABC and Pareto analysis method. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Xenie Lukoszová
- Oponent: Kateřina Sittová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMUKOVÁ, Stanislava. \textit{Analýza zákazníků a návrh systému CRM pro vybraný zákaznický segment v makléřské pojišťovací společnosti}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/4g13za/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane