Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. – Ing. Petra Pykalová
Ing. Petra Pykalová
Master's thesis
Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.
The Marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena …moreAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. based on created situation analysis is to evaluate present situation in company and suggest marketing strategy for next period. The theoretical part of thesis takes in information about marketing control, creating marketing strategy and marketing mix. The working part is aimed at analysis of the current situation within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYKALOVÁ, Petra. \textit{Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/4gb1xn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pykalová, Petra. Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková