Bc. Tereza Helmichová

Bakalářská práce

Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu

Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries Case Study of Integrated Marketing Communications of Selected Sports Club
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem se zaměřením na hokej. Přesněji na integrovanou marketingovou komunikaci hokejového klubu HC Sparta Praha. Teoretická část je věnována poznatkům z literatury. Praktická část pak přináší hlubší přehled o využití nástrojů marketingové komunikace v podnikatelských aktivitách zmiňovaného klubu. Jde o případovou studii, jejíž součástí je také vyhodnocení …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with sports marketing with a focus on hockey. More specifically, the hockey club HC Sparta Praha. The theoretical part deals with knowledges of the literature. The practical part provides a deeper overview of the use of marketing communication tools in business activities of HC Sparta. This is a case study, part of which is analyzing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní