Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu – Bc. Tereza Helmichová
Bc. Tereza Helmichová
Bakalářská práce
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu
Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries Case Study of Integrated Marketing Communications of Selected Sports Club
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem se zaměřením na hokej. Přesněji na integrovanou marketingovou komunikaci hokejového klubu HC Sparta Praha. Teoretická část je věnována poznatkům z literatury. Praktická část pak přináší hlubší přehled o využití nástrojů marketingové komunikace v podnikatelských aktivitách zmiňovaného klubu. Jde o případovou studii, jejíž součástí je také vyhodnocení …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with sports marketing with a focus on hockey. More specifically, the hockey club HC Sparta Praha. The theoretical part deals with knowledges of the literature. The practical part provides a deeper overview of the use of marketing communication tools in business activities of HC Sparta. This is a case study, part of which is analyzing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kfpb2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HELMICHOVÁ, Tereza. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4gwzh2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček