Bc. Tereza Helmichová

Bachelor's thesis

Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu

Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries Case Study of Integrated Marketing Communications of Selected Sports Club
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem se zaměřením na hokej. Přesněji na integrovanou marketingovou komunikaci hokejového klubu HC Sparta Praha. Teoretická část je věnována poznatkům z literatury. Praktická část pak přináší hlubší přehled o využití nástrojů marketingové komunikace v podnikatelských aktivitách zmiňovaného klubu. Jde o případovou studii, jejíž součástí je také vyhodnocení …more
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with sports marketing with a focus on hockey. More specifically, the hockey club HC Sparta Praha. The theoretical part deals with knowledges of the literature. The practical part provides a deeper overview of the use of marketing communication tools in business activities of HC Sparta. This is a case study, part of which is analyzing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní