Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu – Bc. Tereza Helmichová
Bc. Tereza Helmichová
Bachelor's thesis
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu
Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries Case Study of Integrated Marketing Communications of Selected Sports Club
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem se zaměřením na hokej. Přesněji na integrovanou marketingovou komunikaci hokejového klubu HC Sparta Praha. Teoretická část je věnována poznatkům z literatury. Praktická část pak přináší hlubší přehled o využití nástrojů marketingové komunikace v podnikatelských aktivitách zmiňovaného klubu. Jde o případovou studii, jejíž součástí je také vyhodnocení …moreAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with sports marketing with a focus on hockey. More specifically, the hockey club HC Sparta Praha. The theoretical part deals with knowledges of the literature. The practical part provides a deeper overview of the use of marketing communication tools in business activities of HC Sparta. This is a case study, part of which is analyzing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kfpb2/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELMICHOVÁ, Tereza. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech Případová studie IMK vybraného sportovního klubu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/4gwzh2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček