Jaroslav Sládek
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Hedva a.s.
Strategical analysis of HEDVA a.s. company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definice základních metod, sloužících k tvorbě podnikové strategie a jejich následná aplikace na zvolený podnik. Práce se skládá ze dvou částí: teoretická a praktická. První zmíněná část se věnuje specifikaci základních pojmů a užitých metod za účelem pochopení jejich významu vzhledem k zadání práce. Dále jsou rozebírány aplikované nástroje užité pro externí a interní analýzu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define basic methods used for creation of business analysis and to apply these methods to a real business. Thesis is divided into two parts: theoretical and practical. First mentioned part is dedicated to define basic terms and applied methods in order to understand their meaning in reference to assignment. Further, applied tools for internal and external analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73914
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2018
- Supervisor: Aleš Kubíček
- Reader: Petra Štamfestová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73914
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova