Bc. Mirek Houdek
Bakalářská práce
Commercialization plan
Commercialization plan
Anotace:
This thesis presents a commercialization plan for La Esperanza, a family owned small/medium-sized milk-producing company in Ecuador, as it prepares to introduce a new whey protein powder supplement product to the market. Building upon the SBIR/STTR commercialization frame- work developer by Harvard University through the America’s Seed Fund Program, the plan encompasses key components including Company …víceAbstract:
This thesis presents a commercialization plan for La Esperanza, a family owned small/medium-sized milk-producing company in Ecuador, as it prepares to introduce a new whey protein powder supplement product to the market. Building upon the SBIR/STTR commercialization frame- work developer by Harvard University through the America’s Seed Fund Program, the plan encompasses key components including Company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dhtst/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mikhail Monashev
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Business Management and Finance / Business Management and Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova