Bc. Andrea Kutová

Bachelor's thesis

Studie marketingového potenciálu sponzoringu vybraného projektu (taneční soutěž)

The Study of the Marketing Potential of Sponsoring a Selected Project (Dance Competition)
Abstract:
Tato bakalářská práce vychází z obecných teoretických poznatků z oboru marketingové komunikace, a to hlavně sponzoringu. Vymezuje sponzorství a jeho zařazení do oborového rámce marketingového komunikačního mixu a detailně rozebírá jeho formy a nástroje, cílové skupiny a jednotlivé druhy. V praktické části se snaží o nastínění a využití sponzoringového potenciálu konkrétního projektu taneční soutěže …more
Abstract:
This thesis is based on the theoretical knowledge of the Marketing Communication with focus of sponsoring. Thesis deals with sponsoring and its placement in the marketing communication mix with focus of forms, instruments, target groups and types of sponsoring. The application part describes practical application of sponsoring in the dance competition project "Dancehall Queen".
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní